Kommunikációs terv nélkül el se kezd!

kommunikációs terv

Ütős kommunikációt szeretnél, amivel nemcsak elérheted és megszólíthatod, hanem mozgósíthatod is a célpiacodat? A megoldás egy tűpontosan célzott kommunikációs terv. Hogy miért kell tervezni? Mert ahhoz, hogy elérd a céljaidat, nem elég csupán kitalálnod őket, az oda vezető utat és pontosan fel kell építened.

Az üzleti kommunikációban ugyanis nem az improvizáció, hanem a tudatosság és a célorientáltság visz előre. Ha pontosan meghatároztad, hogy mi a hosszú távú célod, kezdd el lebontani, kisebb, könnyebben elérhető havi, heti és napi részcélokra. Ehhez igazítsd az üzleti kommunikációdat is.

Ez maga a kommunikációs terv, amit hetekre, sőt, hónapokra előre érdemes elkészítened. Előfordulhat, hogy lesz, ami majd nem jön be a célcsoportodnak. De ne csüggedj, mert bőven lesz olyan üzeneted is, amivel elképesztő sikereket érhetsz majd el! A kommunikációt illetően érdemes több vasat tartani a tűzben.

Ez az általad használt kommunikációs csatornákra és a kommunikációs stílusra is igaz. Előbb-utóbb megtalálod a saját hangod és cselekvésre buzdítod a célcsoportod. Ha már megvan a helyes út, kitartóan haladj tovább! Idővel tapasztalni fogod, hogy az eredeti célod, ami az elején oly távolinak tűnt, fokozatosan, lépésről-lépésre közelebb kerül hozzád.

Author: admin